środa, 2 stycznia 2013

Zaległości ciąg dalszy

Dopiero teraz mogę pochwalić się tym co udało mi się "obfocić". Zdjęcia z komórki  - oczywiście. Ale dzięki   jednej dobrej kobiecie udało się coś z nich wykrzesać:) Kartki różne, jedne gorsze inne lepsze.

Ta zrobiona w zasadzie na kolanie, na  Dzień życzliwości do szkoły. Trochę ja , trochę Maja. Wyszło tak




Od jakiegoś czasu czekała na mnie ramka. W końcu dorwałam pasty w Lidlu i to był czas na nią. Na ramce kwiaty, na zdjęciu warzywa... Ale niestety, nie mogłam wygrać z Martusią i taka fotka ma być!



cdn. :)


2 komentarze:

  1. Kartka ze sloneczkiem jest sliczna, a ramka bardzo ladna, pieknie ozdobiona. Te warzywa zlewaja sie z kwiatami i ladnie wygladaja, jak i Martusia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka na Dzień Życzliwości powinna doczekać się publikacji. Jest świetna.
    Ramka ekstra. A dlaczego nie kwiaty i warzywa. To i to rośliny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń